har jag nämnt att jag gillar grönt?



I julklapp till oss själva investerade jag och Sebastian i en ny servis! Jag kunde inte va mer nöjd. Det var absolut inte den servisen varken jag eller S hade tänkt ifrån början. S ville ha en fyrkantig.... Jag ville ha en "gammeldags" grå... Och grönt fick det bli! ;-) haha. Så kan det gå, men jag tror båda blev lika nöjda med det som blev. Lite udda, men passar så sjuuuukt bra i vårat kök ♥ De e så vi gillar att ha det! lite udda ska de va ;-)


Imorse var det riktigt kyligt här i stan närmare -20! Så jag drog fram overallen jag fyndade på mitt jobb redan i höstas, en dunoverall! :-) Jag var rädd att den inte skulle behövas ett tag men nu kom kylan!



Vincent är redo för dagis, med varma overallen och varma skor! :-)

Kram på er
1 Angelica:

skriven

Fastras gullonge <3

2 gunnel :

skriven

Han är så go det är varmt och skönt med en dunovell.♥♥♥

Kommentera här: