Tvåbarnsmamma

Då var man mamma till två helt plötsligt. 
Det är en liten omställning, från att kunna ägna all uppmärksamhet till ett litet busfrö så har man helt plötsligt en till liten krabat att hålla ordning på! Meeen, det är en spännande utmaning jag gärna tar mig an. Man vänjer sig trots allt otroligt fort! Första dagarna tänkte jag bara.... Huuuur ska detta gå?! Men nu börjar vi lära känna varandra allihop och det fungerar hur bra som helst. Det är lite pyssligt emellanåt men, se nu har jag till och med tid över att slänga in ett litet blogginlägg! :)
Sebastian är fortfarande hemma, men på måndag börjar allvaret! Då börjar han jobba och jag får försöka få ihop vardagen själv. Vincent ska till förskolan 9-14 mån onsd torsd det är skönt! Det är bara tisdagar och fredagar som han är hemma heldagar, men det ska faktiskt bli härligt att få känna på hur det är också! (Lätt att säga så nu i alla fall ;)) 
 
 
Vincent tajmade in lite tredagarsfeber nu när vi har varit hemma, han har varit precis som vanligt fast haft feber och matvägrat! Så vi har haft de helt okej ändå trots allt. Lite extra slö har han varit också och det har ju faktiskt bara varit skönt ;) 
Benjamin tar tutte!!! Lyckan är TOTAL!!! 
Vincent vägrade ju tutten så länge jag ammade och jag fick spendera en hel del timmar att extraknäcka som tutte! Så ni kan ju bara ana vilken lättnad det är att lillskiten tar nappen, kommer att underlätta en hel del. För nu finns det inte riktigt tid för att agera napp med en två-åring i huset :) 
Mina Hjärtegull
1 Farmor och Farfar:

skriven

Vilka härliga bilder på era underbara killar. Miljoner kramar från oss.

2 Fredrika :

skriven

Så fina längtar efter att få kosa ❤️

3 thea:

skriven

å se fina! å vilket fint namn!!

4 Faster Angelica:

skriven

Härliga bilder ❤

Kommentera här: