Sov Gott Älskade Bianca ♥

Idag fick min bästa vän somna in
I 12 år har hon stått vid min sida och det har inte funnits någon som Bianca 
 
Efter allt som vi har gått igenom var det ett tufft beslut att ta idag men ett beslut som vi alla var överens om var det bästa för Bianca. Jag har anat att det skulle bli såhär en längre tid men ändå är man aldrig riktigt redo för det. Upptäckte igår kväll att hon inte såg ut som vanligt i munnen, så jag kikade lite närmare som jag brukar göra emellanåt för att kolla tänderna. Denna gången var det ingen vacker syn, hennes tandkött var i stortsett obefintligt i nedersta tandraden och en tand hängde på sniskan och var inte långt ifrån att trilla ut, eller ja flera stycken faktiskt. Hon har alltid ätit segt men nu när jag tänker efter så har det varit lite segare på slutet så hon har nog haft lite ont av det. Så efter att ha diskuterat med mor och far och Sebastian så insåg vi snabbt att det vore bäst för henne att somna in nu innan hon får riktigt ont och inte kan äta alls. Det var det mest osjälviska att göra. Vi har haft många fina år tillsammans och alla har varit helt underbara 
Det kändes skönt att avsluta på ett så fint sätt, snabbt och utan krusiduller. Vi sa hejdå och jag vet att hon hade det bra ända in i det sista, hon behövde aldrig lida.
Idag har varit en jättetråkig dag som vi inte riktigt var beredda på, men det känns ändå bra att det blev som det blev. Det var för allas bästa. 
 
Jag kommer att sakna min bästa vän så sjukt mycket så det går inte beskriva med ord
Älskade Bianca
 
 
 
 

1 Svägerska :

skriven

Kramar till er <3

2 Cecilia &Steve:

skriven

Kramar från oss

3 Gika:

skriven

Kram❤

Kommentera här: