slutar aldrig att förundras

varje gång jag ser på min helt perfekt utformade unge... undrar jag lika mycket varje gång hur sjutton jag kunde få till nått så otroligt fint, nått så otroligt underbart. är han verkligen min, har vi, jag och Sebastian fått ihop nått så helt fantastiskt. det är helt otroligt.


"vi" får så mycket beröm varje dag från dagis. eller ja Vincent får beröm :) han är ALLTID glad och på bra humör även om han är trött. han pratar mycket och säger redan nu fler ord i rad och lyssnar och gör det fröknarna ber honom om. är med och plockar fram det han vill leka med och är lika duktig på att städa och ställa tillbaka efter sej! :)
är så otroligt tacksam för allt vi får va med om, det är så härligt ♥
1 Farmor & Farfar:

skriven

Han är väl likt sin mamma och pappa.

Kommentera här: