Varvar jobb och bus

Älskar mina lediga dagar där jag får vara hemma och busa med min lilla skit!
Men det är även skönt och väldigt roligt att jobba igen :)
Denna veckan har jag bland annat byggt en ny vägg till damträningen då vi fick hem nytt Nike till butiken :) Det är alltid kul att få bygga om och leka med färgkombinationer och göra fint! Mycket rosa är det, undrar om det är inne nu tro? ;) Hehe. Frågar man mej så är rosa alltid inne iaf :P
 
När man har slitit en hel dag vill man bara hem och busa på lillskiten, men oftast när jag kommer hem så sover han så gott. :/ Jag är sällan hemma innan kl 19, dessutom har jag haft många stängningar nu. Det är inte lika kul, men fördelen då är ju att man får mysa på morgonen med denna underbara gosse 
Magen min är bättre förresten, inte helt bra men mycket bättre :) ser ut som att jag är gravid dock fast jag inte är det! Men så får de väll va då tills de går över :)
Nu blire natta för min del iaf, trött... Ledig imorgon, men då jobbar Sebastian så ingen sovmorgon utan upp med tuppen (läs Vincent) :)
Puss å kram

Kommentera här: