frisk?

Allt såg bra ut så det var inget allvarligt i alla fall. skönt!
Men frågan är bara nu varför jag har ont, det kanske är lite stress bara. Man ska vara bra på jobbet och vara bra hemma. Sen vill man helst vara bra på fotboll också... Inte så konstigt att man är lite trött emellanåt. Men det får de bli bättring på! :)
I september går jag ner på 60% så då blir det ju automatiskt till det bättre, jag hinner med allt hemma och kan njuta av hösten.
Så skönt att det inte var nått fel på mej i alla fall :) då behöver jag inte känna nån stress för det. Jag mår bra och är frisk som en nötkärna ♥
Nu ska jag ta en morgon promenad med Doris och Vincent. Det är så skönt att göra det när man börjar kl 12!
ha en bra dag! Kram
1 Monica:

skriven

Ha inte så stora krav på dej lilla vän! Det du inte hinner i dag,hinner du någon annan dag.Du är så bra som du är.

2 Din farmor:

skriven

Du är bra som du är <3 det är en sak som man måste lära sig själv. Man ska inte bara ta hand om andra, utan lyssna till sig själv också, bra att det inte var nåt"kroppsfel" Ha det Jättegottast Kram :D du och dina kärast pojkar.

Kommentera här: