Mysdag

Idag har vi slappat hela dagen jag och Vincent. ❤ Med så ruskigt väder ute kan man allt bara ligga inne och mysa med gott samvete :) Jag har shoppat ett linne idag också förresten... För 5 kr :D hehe. Helt okej pris ;) Köp och Sälj på facebook är en riktigt fiffig sida. Försöker även köpa en pulka till Vincent, men vi får väll se. Det är budgivning så om den blir för dyr är det ju ingen idé. Var ju ensam hemma igår som sagt och det är inte bara och bara att rasta hundarna ensam... Vincent hade lagt sej och sov så jag släppte ut Doris och Bianca själva "lite snabbt" bara. Problemet var bara att Doris också är snabb!!!! Borta blev hon! Skithund.... Så det var bara att traska ut i snön och leta! Efter 10 min letande (som kändes som en timme!) hittade jag henne i grannens kompost som vanligt! Hon har faktiskt inte gått dit på ett tag nu, så jag letade ju inte där först såklart :/ Vincent låg snällt och sov när jag kom in igen som tur var. Men jag missade massa sömn för då kunde ju inte jag somna förståss, uppe i varv och irriterad. Men jag får ju såklart skylla mej själv.... För det är ju inte Doris fel att jag släpper ut henne lös så hon får springa vart hon vill. Då är det ju självklart att hon vill springa till grannens GOOOODA kompost! ;)

Igår hemma hos Sabine och Joline fick jag en så söt bild på Vincent och Joline! Dom verkligen spanar in varandra :) och Vincent tror jag börjar känna igen Joline för han drog på världens leende mot henne ❤ Godingar!

 

Så nöjd ❤
Snacka om att gilla sällskapet :)
 
Nu ska jag gå och ta tvätten, kuuuul :/
1 Monica:

skriven

Det är ju famma opp i dagen. Roligt att albumet kom till rätta. Puss och kram.

Kommentera här: