Go helg

Då var helgen över i ett nafs! Igår var vi i Karlstad på Bergvik en sväng, Sebastian skulle ha en sågbänk till sin såg och jag skulle ha lite kläder (eftersom mina nuvarande inte är så amningsvänliga alltid). Jag hittade en skjorta och ett linne (10 min inne på Gina fick jag, och det tyckte Sebastian var alldeles för länge såklart...) Men det är alltid något, så nu slipper jag gå naken ;) hehe.

På hemvägen åkte vi inom Mangskog och fick lite mat, mums! Farmor och farfar var Vincent sjuka.Så då blev de mycket snos på honom. Han va väldigt trött igår, sov mest hela turen i Karlstad :) Åt lite också såklart. Men de fixade vi snabbt och lätt. Det är stoooor skillnad nu på matningen, den är mer på lagom nivå nu.

 

I fredags var Birgitta och Dan  (Sebastians moster hennes gubbe) här och vi hade fredagsmys med pizza och godis.

Dom hade med sej en sån himla finurlig present till Vincent så jag var bara tvungen att ta kort och visa!

 

Himla häftig !

Fylld med bra att ha saker :)

 

Nu ska vi ut och ta en PW!

Det var lagom väder för det idag, super fint men ändå svalt, skönt.

1 Farmor&Farfar:

skriven

Dä va jätte härligt med Vincent snos. Han ä så gooooooo.
Syrran är att klurig ho. Tuff tårta.

Kommentera här: