Världens sämsta bloggare...

Haha.

Sorry, har inte skrivit på ett tag...

Har varit rätt upptagen ;)

Sooom vanligt! hihi

Har inte direkt vetat vad jag ska skriva om heller så.

Men nu vet jag en sak... JAG VILL KLIPPA PAGE!
Ska jag eller ska jag inte, det är frågan...?
Nu har jag plockat ut allt mitt fina löshår, så nu är mitt hår trist och tunnt igen...
Det känns helt meningslöst att ha den varken långa eller korta frisyren jag har nu.
Den är verkligen meningslös... TRIST OCH TRÅKIG!
Så nu är det dags att göra nått åt den... :) Så det så!
Det lutar åt en page... Hmmmm...
Vad ska jag annars göra???
Det tål att tänkas på.

Ikväll blir det fotbollsmatch i Töcksfors!
´Jiiihoooo! Kallt och blött... Men vi gillart!
Snorig som gud vet vad med är jag, men så länge jag inte har feber eller ont i halsen så kan jag vara med ;) Och det har jagh inte. Måste ju ställa upp för laget, vi är precis 11 st så om inte jag är med så faller hela laget! Och det går ju inte!!! :)

Kommer med lägesuppdatering senare! Så får ni veta med hur mycket vi förlorade.... Det ryktas att Töcksfors är riktigt bra...
Men men, det är ju bara träningsmatch ;)


1 Karin N:

skriven

klipp page annie! du skulle va skitsnygg i det! Riktigt kort page som är uppklippt i nacken.... våga,våga,våga!!!

Puss

Kommentera här: