7-1

Det var synd...

Men det kunde inte ha slutat annorlunda, det har varit riktigt konstigt...

Vi ledde första perioden, 1-0!

Vi var riktigt bra om jag får säga det själv ;)

Men i andra barkade det... Och jag ska tala om varför...

Vårat lag bestod av, 11 spelare... INGET byte...

Varav 3 av spelarna gjorde sin första 11-mannamatch!

+ att ingen av oss hade sätt sin fot på en grusplan än i år!
Dom har tränat på grus i snart över en månad!

Så man kan ju lugnt säga att det var rättvist...
Så förlusten känns inte direkt jätte tung...
:)

Nu är jag riktigt sliten och ser fram emot min gosiga säng med mina 2 vovvar och en hårig grek!
Doris och Bianca är för goa, jag har gosat med dom hela dagen idag.
<3


)Tänkte lägga in en fin bild på dom här, men det slog mej just att jag har ingen bra på doris... Så jag får jobba lite på det!)

Nu blire sänga!

Gonatt min Skatt!

1 Kyrokirakos.:

skriven

Vadå grek;-)

2 papadopuolis:

skriven

JA GREKEN SÖLTA !!! ;)

Kommentera här: