Wooooow!

Vad mycket som har hänt sen jag skrev sist!
Vet inte vart jag ska börja för att berätta allt...
Haha, det är nog lika bra att inte berätta allt ;)

Men jag kan berätta att vi har åkt skidor i Branäs!
Och Vandrat!!!! (dock ofrivilligt)
Åkte iväg med Jobbet på skidresa Månd - Onsd.
En riktig höjdar resa! Fint väder och trevligt umgänge!



(ett lite misslyckat val av backe)

- Jag sa ju att stängslet där antagligen betydde att det var avstängt!



Vi fick se Chefen och Fredrik i i mina och Malins kläder!!!
(Kan ju även meddela att resterande jobbstyrka blev så avundsjuka på oss och bytte kläder även dom!)
Det var en riktig partyhöjare!



Uppe på Toppen och njuter med en öl eller ... 2.....

Tack Underbara Sportringen för en fantastisk resa med många roliga minnen!
Det är vad jag kallar Teambuilding.

Tack och Bock!

Kommentera här: