Härliga tider

Nu kommer hösten till oss, men vad gör det! Sommaren har bjudit på massa D-vitamin så jag är laddad :)
Har inte prioriterat bloggen direkt på sistone... Eller tja... egentligen aldrig! ;) Haha, men det är kul att slänga in ett litet inlägg ibland när man har tid. Just nu sover båda gullungarna så nu passar jag på!
Här kommer ett litet bildregn
 
 
Fina stolta storebror (älskar denna bilden!)
 
 
Fina lilla lillebror, tror kanske kanske att detta kommer bli en mörkhårig liten gosse!
 
 
Just de ja! Vi har rivit vårat garage också... Hehe. Har man inget å göra så gör man sej! ;)
Vincent tyckte det var väldigt spännande när farfar körde grävmaskin och han fick åka med 
Nu undrar han varje dag när farfar ska komma och köra mer grävmaskin!
 
 
Min duktiga världsbästaste sambo ❤ Vad imponerad jag blir av honom!
Det blir så otroligt bra allt han tar sej för, vilket otroligt bra val jag har gjort ;) 
Världens bästa pappa till mina 2 
 
 
Lek på sågudden med fam Sjöström/Palm
Det tycker Vincent är såååå HÄR kul :)
 
 
Speciellt när pappa kom också 
 
 
Mini var ju också med såklart ❤ på sitt egna lilla vis
 
 
Vincent och Alve 
 
Vad härligt det är att ta en liten utflykt ibland, det behöver inte vara så himla märkvärdigt. Lite kakor, en termos med kaffe och ett strålande humör! Det var som balsam för själen, det kom ett äldre par och gick förbi och man såg hur dom tittade på oss när vi lekte och satt och mös. De gick förbi och log och såg jättelyckliga ut bara av att se på oss, då kände jag bara att... Ja, vi har det faktiskt fantastiskt bra :) 
 
Tack för mej sålänge, hoppas vi ses snart igen 
 
 
1 gunnel:

skriven

Av en händelse så där gick jag in på Annies blogg och vilken överraskning,fullt med goa bilder på mina små gullungar."morgonstund har guld i mund." det är det verkligen för mig i dag.tack och kram 😊

Kommentera här: