Lucia mm

 
Mitt allra första pepparkakshus! och Vincents förståss! :) Mycket stolt över att vårat finfina verk. Hihi. Perfekt sysslesättning såhär den 3:dje advent, Sebastian lite smått bakis efter julbord igår och jag lite lätt trött. Jo då jag kom iväg på julbord utan barn jag med serru... Bästa svärmor och svärfar hoppade in och barnvaktade ett par timmar så vi kom iväg och det var helt fantastiskt roligt! Det var längesen jag skrattade så mycket, det är så stor skillnad på att få komma iväg SJÄLV. :) Behöver jag säga att jag njöt?! Mer avslappnad än jag varit på länge, dessutom kände jag mig som en ny mamma idag med nya krafter efter att fått lufta mig lite!  
 
 
Jag och Vincent kom ut på tur på FM på tu man hand när Benjamin och Sebastian låg och sov ruset av sej ;)
Vi hade tittat på bumbibjörnarna på morgonen, så när Vincent fick syn på en stubbe med utsågat björnhuvud på så förstod han ju med en gång att här i skogen fanns det ju bumbibjörnar minsann!!! :D Haha.
Han började genast att ropa på dom och leta efter dom... Tyvärr så hittade vi inga idag. Men vi får försöka igen nån annan dag, man vet ju aldrig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 gunnel:

skriven

Att skratta är bra för kropp och själ, alla borde ge sig minst ett skratt om dagen även om man inte har något att skratta åt. Det gör gott i mitt hjärta när du (ni) mår bra.💕
VIncent är han den lilla filosofen Eller sover han ? Kram på er 😊

2 gunnel:

skriven

Goa foton och nu ser jag en snygg lampa, en riktigt mysig lekhörna 😊

Kommentera här: