Fortsättning....

Här kommer fortsättning på gårdagens inlägg :)
 
Vi har gått runt och myst vid ständerna 
 
 
och vi har suttit och göttat oss på Krusmyntagården. Här sitter Felicia och Jimmy och myser på en bänk :)
 
 
Jag och Vincent "soff"tar på en blå soffa istället vi :)
 
 
Vincent knallade nöjt runt bland alla kryddor och blommor 
 
 
Sen fick vi ta oss en välbehövd glass i solen, inte så många som ville kika in i kameran dock...
Inga linslusar här inte!
 
 
Mina fina 
 
 
En på alla 3 
Dumma solkatt på Vincent bara :/ typiskt, nackdelen med att ta kort i motljus...
 
 
Och hela härliga familjen 
 
 
En solnedgång får avsluta bilderna idag :)
 
 
 
Mera får det bli imorgon, för nu är jag trött. Fotbollen har dragit igång igen och vi hade träning i regnet, det var inte nådigt vill jag lova... Jag har ju inte direkt slitit ut springskorna under denna semestern ;) men man måste ju unna sej att få ta det lite med ro ibland. Men det var skönt att få komma iväg och köra lite, så otroligt kul! Härligt att träffa alla brudar igen också, man saknar liksom det också när man är borta. Alla älskade vänner 
 
Nattinatt!
1 gunnel:

skriven

nu har jag tagit mig en rejäl dos av "titta på Annie bloggen" det ger bra positiv energi,goa glada människor,sommar,sol,vacker natur, ja mycke är det :D Krammmmm å tack <3

2 Brunzell:

skriven

Ser ut att ni har haft en bra vecka. Kram

3 Gika:

skriven

Fina underbara kort!

Kommentera här: