gräsänka

men jag har att göra ändå!


Det damp ner 800 bilder i postlådan idag! :O
Sebastian är i Karlstad och spelar cup hela helgen och jag ska jobba, så Vincent får vara med farmor och farfar imorgon i Karlstad och titta på innebandy :) när jag slutar så kommer dom tillbaka med honom för att hämta honom söndag morgon igen innan jag åker och jobbar. Det är tur att dom hjälper oss så mycket :) annars hade inte Sebastian kunnat spela så värst mycket innebandy i år!
Nu tar jag natten efter en kväll med Vincent vi har badat och myst ♥ när han slocknade var det min tur för bad :) sen kvällsmat och sortering av alla kort! nu tar jag natten så jag är pigg och glad imorgon. får se om Vincent stutsar upp 05.50 ifag också...!!!! hoppas inte! :P
godnatt på er ♥
1 Cecilia & Steve:

skriven

Vi måste ju hjälps åt . Kramiz på er

2 Gunnel:

skriven

det är det bästa som finns att behövas för någon speciellt för sina närmaste kära <3 kram

Kommentera här: