HEJ!

Äntligen! En liten uppdatering :)
Så här ser jag ut nu igen... I v 30 är jag, lite mindre mage än jag hade sist (konstigt nog?) men väger nog ungefär lika som sist. :) Nu kör vi, 10 v kvar och jag har lite smärtor i bäckenet. Foglossningen är ett faktum, allt känns som en väntan på att få gå hem och bli sjukskriven nu. Att gå till jobbet och inte veta om man ska orka hela dagen eller inte känns inte alls kul :( Väntar på svar från försäkringskassan om jag ska få graviditetspenning eller inte. Börjar bli dags att få svar på det nu eftersom om jag skulle få det så går jag hem om 12 dagar! Vi får väll se...
 Fina Filip och Vincent busade 1 maj :)
   
Älskade morbror Jonte har åkt tillbaka till High Chapparall nu... Det har varit så kul när han har varit hemma lite nu i vår. Men underbart är kort! ;) 
Nästa helg drar vi iväg till Uppsala och hälsar på moster Marie, Daniel och kusin Arvid!!! :) Det ska bli såååå kul, jag längtar ihjäl mej!!!! Mamma ska på kurs och skulle dit och sova över, då passar vi på att åka med jag och Vincent! Får passa på och ta tillfället i akt :) Som sagt.... Jag lääääängtar!
Puss å hej
1 Fredrika:

skriven

Å våra fina killar <3 Kram

Kommentera här: