inskolning

Nu har vi skolat in i snart två veckor, började i tisdags förra veckan. Hela förra veckan var jag med i stort sett med hela tiden utom på fredan då gick dom ut och lekte utan mej. I måndags gick dom ut och jag fick gå hem och i tisdags fick jag lämna honom i hallen. Det gick bra ända fram till hallen, då blev han ledsen när mamma skulle åka. Men vad förskoleläraren sa så va han glad efter 2min igen :) Skönt! Allt har gått såååå bra och fröknarna tycker att han är en liten solstråle ♥ som alltid är på glatt humör. Bara ledsen just när man ska åka. Men oj så han skiner upp när man kommer och hämtar honom! Idag fick han vara på förskolan ända från 9 till kl 14! Så idag hade han tillomed sovit där på en madrass med dom andra barnen! ♥ Det trodde jag aldrig, haha. Men de e klart så sliten som han har varit när han har kommit hem dom andra dagarna.....
 
Så är det inte så svårt att förstå längre! Hehe. Helt slut, hann inte ens lägga rätt honom i vagnen föränn det snarkade ;) 
I helgen var det marten! Vi va på stan och kikade och på söndagen fick han åka en karusell och käka korv och titta på allt spännande. Även gunga lite i parken :)
Tjipp!
1 Farmor & Farfar:

skriven

Han är så goooo och gullig lilla solstrålen på Högåsen. Kramar till er från oss

2 gunnel:

skriven

Så mycket han får vara med om så liten han är. Som farmor får man många tankar men nu är nu o förr var förr.Vincent har en mammasfarmor som skriver på en blogg. KRAMAR Lycka är Vincent o mamma o pappa

Kommentera här: