hemma med halmen!

Borta bra men hemma bäst ☆    
Nu har vi landat här hemma efter en fantastisk vecka på Gotland tillsammans med Sebastians underbara familj 
Vi har haft helt ok väder hela veckan och varit på olika utflykter och myst vid stugan och ätit gott. 
Resan dit gick rätt så smärtfritt, det är ju ändå 5-6 timmar bil först och sen 3.5 timme färja och sen lite bil till. Men barna hade bra tålamod och höll humöret uppe större delen av resan :) 
En bild ifrån färjan dit, det var helt otroligt skönt uppe på soldäcket
 
 
En glasklar bild ;)
 
Helt OK utsikt från stugan vi bodde i ♥ UNDERBART är bara förnamnet!
 
Mina underbara buspojkar 
 
Vi kikade in i Grottorna, det var en häftig upplevelse som jag kan rekomendera! MEN, utan barn ;) Vi hade tur, första gången vi var där och skulle dit så hade vi med barna men eftersom det var så mycket folk och lång kö så struntade vi i det och så åkte vi 3 och 3 utan barn. MYCKET smartare! Dels så var det trångt i grottorna och lågt till tak på många ställen och så fick man se på 8min film innan. Det var väldigt skönt att få gå dit och kika och njuta utan att fundera på några barn :)
 
 
 
 
Fortsättning följer..... Lägger upp mer imorgon!
PUSS!
1 Emelie:

skriven

Fina bilder! Vad härligt med lite semester :) Tycker det är dags o ses nu:) ;) syns kanske i morgon på träningen iaf. :) puss o kram

Svar: Det tycker jag med, verkligen! Japp, idag sågs vi äntligen! :D Tjooohoooo! Till helgen blir det mer ;) Kram
Annie

2 gunnel:

skriven

alltid lika roligt att gå in på din blogg,få ta del av er lilla fina familj,med fina goa bilder,som till mig skickar glädje genom etern <3 :D kram

Kommentera här: