tårfritt vid lämning

äntligen!
Det känns så skönt att han inte är ledsen när jag lämnar honom längre. Känns mycket lättare att åka och jobba då. Idag blir det jobba igen, känner mej lite piggare.... typ. Eller typ för rastlös för att vara hemma. Imorgon är jag ledig igen så jag överlever nog en dag ;) Jobbar 12-21 idag! Japp, hela december har vi öppet till 21! Helt vansinnigt... Men men, det är inte jag som bestämer det. Jag är glad ändå för jag har bara fått en dag med stängning i december (tack värdens bästa BC Linus för det!) En annan går liksom och lägger sej vid 21 ju ;) hehe. Men jag lider med alla andra som får ta den stängningen. 
Igår kom Vincents dagiskudde! Nu kommer han sova gott på vilan tror jag ;) och ingen annan kommer sno den. Hehe.
Mitt hjärtegull!
1 Angelica :

skriven

Vilken rolig grej med egen kudde och vad fin den va!
Kraaam!

2 Farmor:

skriven

Det var smart. Så inte alla är och snosar på kudden. Jag gillar ju inte baciller. Hihi

Kommentera här: