Värk

Träningsvärk! Ajajaj... Men oj va gött ändå på nått sätt :) Då vet man att man har gjort nått bra! Igår spelade jag ju träningsmatch och det gick faktiskt väldigt bra. Vi vann med 3-0 efter att i första perioden haft motvind (det blåste som f*n) och vi fick inte in ett enda mål. Tränaren skrek att vi skulle skjuta hårdare, men de gick ju inte för de blåste så hårt :P Men det gick desto lättare i andra då vi fick medvind, då trillade det äntligen in lite mål :) GÖTT! Så sjukt kul med fotboll, nu längtar jag efter sommar och gräs! Så man kan springa loss på gräset som en ko som släpps på grönbete!
 
Efteråt var det Me&I party hos Fredrika! Så mycket fina kläder, mysigt att vara på klädparty :) 
 
Idag har jag verkligen myst ute, drog ut Vincent i vagnen vid 13 och satte mej i solen och läste bok. Där satt jag ända tills Vincent vaknade.... Vid 16.00! Riktigt skönt, I Love Min Uteplats! :D
Fick ju inte så mycket gjort idag då men oj vad skönt det var! Fick faktiskt lite färg i fejjan också (röd är ju också en färg) ;)
 
Inatt vaknade Vincent och skrek rätt ut, tror att det var tandvärk igen... För det var inte det vanliga matskriket inte. Han brukar ju vakna en gång om natten och äta välling, men inatt så var det inte det som var fel. Jag gick upp och vaggade och vaggade och han skrek och skrek. Så Sebastian gick upp tillslut och hämtade alvedon, 3 min senare somnade han och sov resten av natten utan att äta ens. Hoppas att han kan sluta med att äta på nätterna nån gång, han svälter ju inte ihjäl precis ;) hehe. Hoppas bara inte det är nattskräck på G.... Vill inte att han ska behöva ha det! :( Men de va ju bara inatt och han har varit lite kinkig på nätterna ett tag nu så jag bara väntar på att det pluppar upp nya tänder där nere nu (det är dom han har haft mest ont av). Vi håller tummarna för att det är tänder igen... Bättre det än nattskräck. :/
Nu vaknade han en snabbis, på kvällarna såhär när man har lagt honom så händer det ibland att han gnäller lite... Då har han kanske t.ex. ställt sej upp i sömnen och då får man rusa ner och lägga honom igen. Men han somnar snabbt igen som tur är :) Bara att brotta ner honom igen! Hehe.
 
Nu börjar ett bra program, puss å hej!
1 Anonym:

skriven

Bild och inspiration från uteplatsen önskas:) / Emma

Svar: Åh absolut! Vad roligt! :) Det ska jag fixa under veckan, lovar! :D Kram
Annie

Kommentera här: