Båda älsklingarna sussar sött...

Lilla älsklingen ligger nere i sin säng och sover gott och Stora älskling ligger och snarkar här i soffan... För vi kan absolut INTE gå och lägga oss, då är man ju för trååååkig (det är ju fredag!). Så här sitter jag nu... Vaken eftersom vi inte kan va så tråkiga och sova....! Jag är trött dessutom och vill sova så jag är pigg imorgon, för då ska vi åka till Karlstad :) Ska bli JÄTTEKUL! Vi ska inhandla lite nya skåp till källaren så vi får iordning ett litet tvättrum med bra förvaring. För i det rummet ser det för tillfället inte klokt ut och just nu ligger all tvätt i soffan nere och så var det ju inte riktigt tänkt. Nu får det bli ordning på det! :) Sen ska vi kolla runt lite i andra affärer också om det finns någonting roligt. Det var längesen vi var på tur nu tillsammans, tror de va innan jul... Ska bli himla kul i alla fall :)
Neeee, jag tror faktiskt att jag smiter ner och lägger mej ändå snart. Sitter och klipper med ögonen, då är det sova dags! Det blev lite snålt med sömn inatt, hade en sötkorv i sängen mellan oss inatt. Han hade lite svårt att komma till ro igår kväll, tror att han drömde väldigt och ville inte alls sova när vi gick ner för å lägga oss. Han hade somnat bra 19.30, men han vaknade när vi kom ner vid 23 och då var det svårt att få honom att somna igen. Då blev det familjegos och massa mys så somnade han tillslut :)
Neeeee, nu säger ja natti natt!
Puss å Kram
 

Kommentera här: