Tjejkväll ❤

Ikväll har det varit tjejkväll på stan !
Så jag drog på Vincent klänning och gick.... ELLER... nej, hihi. Han slapp klänningen, det fick gå bra ändå.
Vi ska inte traumatisera honom för resten av livet redan! Vi väntar lite till med det ;)
Han fick iallafall bli med, fast han va inte helt nöjd med det idag... :/ Gick sådär, han lyckades ju givetvis somna i vagnen 14.30 och sov som en stock! Så när kl va 16.45 så var jag tvungen att väcka honom kände jag, för att jag skulle slippa amma på stan (trodde jag)! Men det gick ju inte så bra >< typiskt....
Men men, vi käkade mat på The Oven först (med underbara Kristina, Fredrika och Louise) och därinne var det jättevarmt så Vincent va inte alls nöjd.... Men när vi gick ut därifrån så var det genast bättre, sen låg han och filurade i vagnen ett bra tag. Vid 20.00 gick det inte längre, hungrig! Då var vi på veromoda(bestclothes)... och jag ville inte slänga upp puppen därinne minsann så det var bara att rusa hemåt. Men vi hann ju gå och strosa lite inne på både lindex och kappahl innan dess och det var mysigt. Han trivs i vagnen även som vaken nu och det är bra. Hann även med att se en modevisning! Då blev man ju lite sugen på att handla förståss! Men de e ju ingen feting lön man ligger inne med numera.... Så, hör och häpna.... Jag handlade inte en grej!!!! :D Duktig Mej! Jag spar mej lite till på lördag också, då är det barnloppis i Edane! Perfekt att försöka hitta lite skojigt till Vincent då, han börjar ju liksom växa ur allt... Fick en liten chock när han kom i pyjamasen som min farmor❤ och farfar❤ skickat till oss, som jag tyckte såg gigantisk ut när vi fick den! ;) Han blir såååå stor fort!!!!! SAKTA NER TIDEN TACK!
 
Nu ska jag skicka ut Basse❤ för han ska åka och hämta Jonathan❤ på tåget! :D
Wiiiieeeee!
Bäst jag går och gör iordning i rummet :)

Kommentera här: