Bra dag :)

Har haft bra dag idag, sovit länge och gott. Tagit blodprover och satt i vanliga stolen istället för jagärlivräddochmåsteligganerstolen! STOLT tjej! Jag börjar ju bli riktigt bra på det här nu ;) Man blir ju lite utav en expert på att ta blodprov som gravid.
Sen kom Elin på besök :) nyfrissad och fin! Så nu vill jag också klippa mej och bli fin! Vi fikade och hade riktigt mysigt och huxflux så kom Steve och skulle visst fixa våran gräsmatta :) Det tackar vi för! Hehe, fin överaskning när svärföräldrarna hälsar på och fixar åt oss <3 Han fick ju lite fika han också då :) Jag har ju trots allt, enligt Sebastian, bakat till ett helt fotbollslag! Men det gör ju inget när man får finbesök, då är det inte så dumt att ha lite fika hemma.
Har målat lite idag också, målade den där fönstersaken. Så imorgon kanske jag kan hitta på nått kul med den :D Så himla kul med lite pyssel.
 
Nu undrar jag vad grabbarna håller på med, låter som om det är fotbollsspel på gräsmattan ute i pausen på Tyskland-Italien matchen :) mysigt tycker jag.
 
Puss å Kram/ Annie

Kommentera här: