Kusin på besök x2

Igår kväll var Kristina (Sebastians kusin) och Jonas här på kvällen och vi grillade (jag ammade ;)). Mysigt värre :) Fick lite mer kläder till Vincent <3 rutinerad som hon är så kom hon med lite större kläder ! Vilket är väääldigt bra, så man har sen också! :D

Idag har vi också haft kusinbesök, då var det min kusin Johannes från skövde som var här med sin tjej Veronica. Dom tog en liten sväng förbi på väg hem från Malung, väldigt kul! Vincent fick söta gosedjur att gosa med <3 som vanligt va han väldigt hungrig så det var mycket amma... Men det är ju som det är, han måste ju få mat lilla gulleplutten :)
 
Nu på kvällen har han äntligen velat sova lite, så jag va ute på promenad med vagnen och hundarna. En 20 min runda blev det och det var helt underbart! Sen sov han vidare och jag satt i badenbaden och mös i trädgården. Gött.

Mina super snabba mammadojjor!!!! <3

 

1 Farmor&Farfar:

skriven

Gôtt för dig och komma ut lite. Kramiz från oss

Kommentera här: