Sovmorgon

Idag sov vi länge jag och Vincent... Blev väckt av Angelica kl 11. hehe, inte alltid folk ligger och sover så länge, ;) Men hon ville bara låna toan lite snabbt så vi sov vidare. Kl 11.40! gick vi upp då vaknade Vincent. Det var så skönt jag behövde verkligen sova lite. Så nu under morgonen fick han så vackert ligga och äta medans jag sov på slutet för jag kunde inte hålla ögonen öppna! Han somnade så fint han också, det var inte så dumt. Han var vaken en sväng vid 9 men då fick han ligga och titta och jollra för sej själv i sin säng tills han somnade. :)
Intressant är att han fortfarande vaknar kl 3 på natten, mönstret håller i sej. Ända från tiden i magen och till och med nu, rätt så fascinerande. Sen vaknar han vid 6 fortfarande, sen är det vid 8-9.
 
Nu ska vi ut på PW igen tänkte jag! :) innan det börjar regna.
 
Kram
 
1 Väckarklockan ;0):

skriven

Du såg lite musögd ut ;0)
Tur att ni orkade somna om!
Kram!

Kommentera här: