Page!

Japp...

Då var det gjort...

Barret är klippt och pagen sitter på plats!!! :D

Inte riktigt vant mej än men snyggt blev det!
Nöjd över mej sjäv att jag efter 2 år VÅGADE!
Duktig Annie (klapp på huvudet)

Ja, jag förstår att ni vill se bilder, men jag har inget batteri i kameran! :(
Så jag får fixa det imorgon! *lovar*
Nu har jag äntligten fått en rolig frisyr!
En frisyr som man kan "leka" lite med!
Inte bara sätta upp i hästsvans i brist på fanatsi! :)
Här ska stylas!
TjooooHoooo!


Dessa två produkter misstänker jag kommer att vara mina allra bästa vänner ett tag framöver...
Dust it har jag provat många gånger och är redan en av mina bästa stylingvänner,
men KMS HairPlay ska sannerligen bli ett sant nöje att lära känna! Wax på spray!
Det måste ju vara snodigt?
Tja, det märks... Kommer mer bilder och rapport imorgon!

Godnatt Och Hej

Massa Hårspray....?

(okej jag erkänner... det där var ett av mina sämre rim...)

1 Angelica:

skriven

Imorgon vill vi se, hur fin du ble (ett litet rim)

2 Svärmora:

skriven

Du blev säkert jätte bra,

tralla lalla la.

Detta rim var sämst Hahaha

Kommentera här: