Karlstad med gôbben Min...

Idag har jag haft en kanon fin dag!

Började dagen med en välbehövd sovmorgon! vaknade ca 11.00!

Mycket längesen jag sov såååå länge! :)

Ska även tillägga att jag kunde ha sovit längre!

Men jag knatade upp... Solen lös, och jag gick upp och mös ;)

Satte mej på ballikongen och läste bok.
(Jenna Jameson, Att älska som en porrstjärna)
En mycket bra bok faktiskt...
Lite snuskig, men det gillar vi mest!
(utom när det handlar om våldtäckter...)


Kan varmt rekomenderas...
Väldigt hemskt att veta vad vissa folk får gå igenom,
men tyvärr väldigt intressant...

Kl 13.00 kom gubben hem från jobbet, slutade tidigare.
Då drog vi iväg till Karlstad
Dom rosa converse-skorna fick också följa med :)



Det blev massa inhandlat på Ikea bl.a.
Massa nytt krims krams för att piffa till lyan... :)
Måste ju få till det nu med nya soffan och allt... Matcha matcha!
Och appropå match... Jag har Tippat lite idag med! Haha.
Eller jag och Basse. Vi tippade så här;

Basse: Assyriska - Öster (1)  
ODDS; 1,42 (fegis)  GICK IN

Annie & Basse: At.Madrid - Liverpool  (2) 
ODDS; 2.90   PÅGÅR (står tyvärr 1-0)

Annie: Hamburg - Fulham (2)  
ODDS; 5 (gambler) (står 0-0 i nuläge)

Så det ser ju lite mörkt ut men...
Som jag brukar säga... Det KUNDE ha gått ;)

Friskt vågat, hälften vunnet!

Så nu sitter vi och tar en bärs efter att ha plockat ihop lite smått och gott
som vi inhandlat under dagen... Och tittar på fotboll. :)

Imorgon ska Jag skruva ihop en hylla/tv-skåp som vi ska ha i sovrummet...
Jag lovade Basse det... Så vi får väll se hur det går ;)

Tihi* Ha dé på badé ! 

Kommentera här: