Oj vad tiden går fort...


Det är sant som dom säger...
Tiden går fortare desto äldre man blir.
Redan onsdag... Och det innebär att det är torsdag imorgon!
TjooooHoooo, det innebär att det snart är helgen!
Då blire jobb som gäller.

Arga Snickaren!
Vilket program, inte lite skön han.
Kul att se vad folk gör... Men jag längtar ändå till 9.
Då blire Grey´s Anatomi! Värdshistoriens bästa program...
Undrar vad som händer ikväll tro?
Undrar om Izzi kommer tillbaka?
Tror hon är borta tyvärr
:( synd

Imorgon har vi Morgonmöte på jobbet!
Alltid lika spännande, det kan hända vad som helst!
Oftast händer det bra saker, det gillar vi! Och så blire frukost!
Mmmmmm! Och jag har inhandlat goda ostfrallor till morgondagens möte!
Efter lite jobb är det storhandling som gäller, för du är lönen här ;)
Det kom inte en dag för tidigt! Oj så jag har längtat efter den.
Får ta och kika på hur denna månadens budget ser ut sen
Nu måste man ju börja inhandla alla klappar!
Norskarna har börjat för länge sen,
dom är helt galna vid jul!
Handlar loss.
Jul är Kul
Kanske?
På jobbet sliter vi iaf,
Jag och Malin och övriga tokar!
Gillar mina Sportringen-tokar väldigt, väldigt mycket!
Kunde inte haft det bättre på mitt jobb! Trots mycket norskar ;)
Men vi överlever tack vare att vi har varandra. LooooVeeee you All....





Hadé på badé
Din gamlé chokeladé!

1 Svärmora:

skriven

Härligt att du trivs på jobbet. För man är ju där några timmar om året. Kramiz :-)

Kommentera här: