Till Karlstad och Petra...


Idag ska jag åka till storstaden och hälsa på min Petra!
Och Cassandra, världens sötaste...
Men det kan väll inte bli annat med en sådan mor? ;)

Vi ska gå på lite shopping tur...

Och så ska vi gå på promenad med hundarna och Cassandra...

Och så lägga lite nya slingor i håret så man inte ser ut som Blääää...
Och så ska jag få se på deras nya lägenhet som Andreas har köpt...
Så schemat är fullspäckat! :D Då är det som det ska va ;)

Men innan jag åker dit ska jag till telia och byta till abonemang.
Men lugn alla vänner, jag ska inte byta nummer.

Helgen har varit toppen. Julbordet blev lyckat,
och alla visste vart sportringen satt, det vill jag lova!
Sluta däppa! Börja Stäppa!
Det är allt jag har att säga om den kvällen...
Herre gud...
(Kundvagn är en riktig partyhöjare med för den delen)

:D






1 Angelica:

skriven

Kundvagnar och hälsenor = ont, aj aj!

Kommentera här: